sloeproeivereniging Leeuwarden Mata Haries sloeproeien
  • REGISTREER
Het is zomer! We zijn op de helft van het jaar en de Mata Hari heeft alweer flink wat kilometers in de riemen! Wedstrijden in Utrecht, Zwolle en meer steden zijn geroeid en ook in de trainingen wordt flink wat water verzet. Tijd voor de zomervakantie voor veel roeiers. Maar ook een mooi moment om het sloeproeien uit te proberen voor de nieuwsgierige waterliefhebbers in Leeuwarden! Wil je een keertje mee? Laat het ons weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De Mata Hari winterbeurt 2015 is gereed. De trainingen beginnen weer. Wil jij ook een keer mee roeien? Dit kan! Klik hier voor onze contactgegevens.

onderhoud matahari sloep Leeuwarden

Voor #3FM Serious Request 2014 roeien wij dit jaar met 4 sloepen van Leeuwarden naar Haarlem, 154 Km in 24 uur.Voor #3FM Serious Request 2014 roeien wij dit jaar met 4 sloepen van Leeuwarden naar Haarlem, 154 Km in 24 uur.

Bel terug

1. Geen naam ingevuld